شو کیک شیرینی دیاموند شیشه خم 2 طبقه 90 سانتی DIAMOND DS 530 A

خدمات ویژه کاربران آشپز مارکت

امکان تحویل اکسپرس

ضمانت اصل بودن کالا

امکان پرداخت در محل
( فقط شهر تهران )

تحویل بار به شهرستان
( باربری - ترمینال - پست)

شو کیک شیرینی دیاموند شیشه خم 2 طبقه 90 سانتی DIAMOND DS 530 A

شو کیک شیرینی دیاموند شیشه خم 2 طبقه 90 سانتی DIAMOND DS 530 A ، یکی از کاربردی ترین وسایل ممکن برای افرادی است که می خواهند با حداقل درگیری فضای ممکن در مغازه، شیرینی و کیک های تولید شده ی خود را در بهترین فضای ممکن عرضه کنند. این شو کیک شیرینی دو طبقه، با داشتن حالت خمیده در شیشه ی جلوی خود، نمایی بسیار زیبا داشته و باعث شیک تر بنظر رسیدن مغازه ی شما خواهد شد. محصولات بسیار متنوع و زیبایی در شرکت دیاموند تولید می شوند که از نقطه نظر کیفیت مواد اولیه ی بکار رفته برای تولید آنها، دارای توانایی رقابت با سایر نمونه های خارجی هستند. لذا با خرید این وسیله شما می توانید از کارکرد عالی و کیفیت بالای محصول، اطمینان کامل داشته باشید.

ابعاد کلی این محصول به صورت 90×54×79 سانتی متر می باشد. با توجه به متریال عالی بکار رفته برای تولید این شو کیک، وزن آن حدود 95 کیلوگرم بوده و فضای بسیار مناسبی برای قرار دادن شیرینی و کیک های  متنوع، دارد.

شو کیک شیرینی دیاموند

تنظیم دمای شو کیک شیرینی دیاموند خم 2 طبقه 90 سانتی

شما می توانید محدوده ی دمایی این محصول را به راحتی تغییر داده و دماهای مورد نظر برای نگهداری محصولات خود( کیک های خیس، شیرینی های خشک، نان تر، کیک های دارای فوندانت خوراکی و غیر خوراکی) را تنظیم کنید. محدوده ی کلی دمایی این محصول، از +2 درجه سانتی گراد تا دمای حدودا +8 درجه سانتی گراد قابل تنظیم می باشد. با توجه به ابعاد مناسب این وسیله ی بسیار کاربردی، توانایی جای گیری حجمی معادل با 115 لیتر در آن، وجود دارد.

قدرت نگهداری مواد در شو کیک شیشه خم 2 طبقه 90 سانتی

این محصول با موتور دارای توان معادل با 377 وات، به راحتی از محصولات درون خود نگهداری کرده و دمای لازم برای حفظ سلامت آنها را فراهم می کند.کمپرسور این وسیله نیز دارای قدرت بالایی است.

 

لوگو آشپزمارکت